"I can't stop time"
DATUM: 2013-09-05 | TID: 19:14:28 | KATEGORI: Allmänt

Tiden går så himla fort när man har saker att göra. Vart i stallt några timmar redan, fyllt på spån till min passhäst Julle och pysslat lite med han. 
Sen så har vi schamponerat och duschat Máni (Tack Jenny för sällskap och hjälp:) ), det var väldigt läskigt i början och han stod på "tårna" och skaka och spände sig. Men ju längre tid han var där och fick bli lite masserad samtidigt som jag lät vattnet rinna på låg stråle så insåg han hur varmt och skönt det var... gick väldigt bra efter ett tag, och så blev han ju såklart riktigt ren och glansig:-)
 
Hälsokollen såg bra ut, fanns nån sak som vi ska fixa till. Ska åka in till Hööks när jag kommer in dit och köpa nått bra för hovarna, schampo för dush då jag har dry schampoo nu. Har borstat fint han och friserat han lite så han ser strålande ut. Hehe känslan idag är #pedant, har till och med städat rummet och putsat alla lädersaker i stallet samt bytt till ett större skåp. *här ligger man i* 
Ska ner till stallet igen vid 9 och kvällsfodra, tills dess bara chilla. Känner mig extremt orörlig, stel och gammal- rört på mig hela dagen ju;-)
 
Máni tittar nyfiket ut på Jenny efter en dush:-)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?