Lättare sagt än gjort:)
DATUM: 2013-09-19 | TID: 08:13:25 | KATEGORI: Allmänt

 
Börjar blogg dagen med att skriva "lättare sagt än gjort", kunna hålla bloggen i form och mig själv- och Máni var inte det lättaste, men är så skönt att jag kan när jag verkligen känner suget gå in och blogga. Vissa kan tyckas tråkigt med alla insta bilder men det är så den är uppbyggd och har inte fått tid till fotograferingen, typ det sista jag tänkt på med allt.
Resterande tid pluggar jag, äter, sover, vaknar och gör om allt igen.
 
Mn idag ska jag rida Máni och ska även ta mig i kragen och lägga upp ett träningschema nu när det snart börjar närma sig 1 månad. Ridningen ger mig lite hopp om att komma ihåg foten *asg* ;-)
Máni är verkligen min solstråle just nu, kommer när jag ropar på han i hagen, så himla försiktig och snäll men fortfarande sitt busiga sinne kvar. Jag gillar han så mycket för hans personlighet då han är en så rolig häst, kan vara riktigt busig och envis men har aldrig sett han vara sur.... charmis:-)
 
Ska lägga upp lite träningsövningar här på bloggen i eftermiddag om jag hinner.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?