Mooorning!
DATUM: 2013-09-14 | TID: 09:16:07 | KATEGORI: Allmänt

Godmorgon! Stallet klart och nu väntar man på att åka in till Östersund. Igår så longerade pv Máni eftersom jag är halvt handikappad... Han är så himla snäll som följer med snällt bredvid mig fram och tillbaka från hagen, kryckorna tycker han inte är något konstigt alls medans jag skuttar på:)

Jag ska faktiskt försöka rida så fort jag vågar, typ imorgon. Ska ha någon med mig bara... Marita sa att jag borde kunna göra det då jag inte belastar den på samma sätt, sen får jag rida utan stigbyglar då men ska höra också vad min sjukgymnast säger på onsdag:-)

Fixar allt själv med Máni i stallet hehe, är så jävla envis så säger "tack men jag kan själv" och så vill jag ta hand om han själv.... Haha *pedanto* om ni stöter på mig alltså. Och ni som undrar- jag KAN gå på foten, skulle kunnat gjort det om den var bruten också.... Men att det känns som det brinner inifrån är väl en annan historia?;)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?