Morgon alla goa å glada!
DATUM: 2013-09-08 | TID: 09:59:12 | KATEGORI: Allmänt

Morgonmorgon!! Fixat klart stallet, ätit frukost ute med utsikt över Alsen sjön och snart ska jag och Felicia iväg för att promenera 6 hundar. Helt sjukt vad trött jag är efter igår, somna hur tidigt som helst igår men idag laddar vi om. 
 
Tänkte uppdatera sålänge min "hej jag heter Elin, vem tusan är jag" status i detta inälgg. Okej, men jag heter då Elin Eriksson för er som inte visste det, fyller 17 år i Oktober och kommer från Fagersta som ligger i Västmanland. Just nu pluggar jag andra året på Travskolan Wången inrikning Islandshäst, skolan ligger i Jämtland och i vackra Alsen. Jag bor på skolan och har med mig hästen Máni som jag lånar av en tjej som heter Ebba. Jag jobbar mycket under sommaren med foto och design, men även under andra årstider oftast när jag är hemma. Min kamera är en NikonD7000, men här på bloggen kommer ni mest få se instagram bilder därav kör vi på en "instagram blogg". Jag älskar vinter, fjällen och allt som är vackert.... Det var lite kort och gott om mig.... nu ska jag kila  vidare, ha en bra dag:-)
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?