P L U G G TANTA
DATUM: 2013-09-15 | TID: 22:23:57 | KATEGORI: Allmänt

Usch vad hemskt, har setat och gjort klart historia uppgiften som tagit år att göra och gjort allt tom A uppgifterna så får jag bara ett B kommer jag seriöst gå under jorden. Vi kom ju på att vi har glosor i Engelska 6 också drygt 30 ord.. bara plugga på i några timmar och kan fortfarande inte alla, har fem ord kvar som inte sitter.... jätte kul om man inleder första provet med minst ett C. Och så var det ju matten som jag inte hunnit pluggat. Mina ögon rullar seriöst, känns så jobbigt när jag inte klarar av att få dåliga betyg, iaf inte sen förra året *grrrr*
 
Funderar på att sova menbörjar istället leta igenom rese stipendium inför nästa år. Ska väl fortsätta med det. Hoppas inneligt att kryckorna ryker på Onsdag så vi kan börja gå framåt *bokstavligen* snart, inne på vecka 4 och det är fortfarande helt svullet och gör ondare i knät/benet och foten nu också... som har låst sig 2 gånger idag(!!)
 
Sov gott underbara ni:-)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?