the tiden will bestämma haha...
DATUM: 2013-09-30 | TID: 11:55:43 | KATEGORI: Allmänt

Var ett tag sen, jag har många gånger gått in här men bara suddat ut det jag skrivit. Tycker inte det är lika kul längre och ingen motivation har jag heller, upp tidigt och somna sent. Kommer dock lite update då och då.
Så bloggen kommer vara kvar ifall jag känner för att lägga in några inlägg då och då:-)
 
I Lördags provred Sanna Máni, det gick väldigt bra för att vara första gången även om både var lite nervösa. Hon ska ta hand om Máni under mina praktikveckor så var lite nervös då någon annan skulle  ta hand om han, är lite utav en perfektionist men vet att Sanna kommer ta jätte bra hand om plutten!! Kommer sakna han så mycket nu när man blivit så van också:-)
 
Bild på när Sanna red:-) 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?