VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SKIT
DATUM: 2013-09-12 | TID: 10:32:33 | KATEGORI: Allmänt

Ingen bra start på dagen. Vaknar upp helt gråtfärdig och ringer till Marita(lärare och fritidsledare) medans tårarna sprutar. Foten jätte svullen fortfarande, sticks och bränns från foten längs benet och upp till knät. Marita som alltid ringer åt mig, hehe, fick ringa till min läkare som sa att jag inte fick belasta foten och har nu fått tid nästa Onsdag till sjukgymnast. Fått kryckor och ska ha dem ett bra tag framöver *tummen ned* :(
 
Inget vill som jag just nu, men ska försöka rida ändå... om någon longerar så rider jag utan stigbyglar och läder... eller bara själv utan att ha fötterna i något. Bra träning ju;-)
 
Så om ni ser någon som  ser ut som en gammal farbror på kryckor.... är det förmodligen jag. Och bara så ni vet "JAG kan SJÄLV" :-)
 
Blir nog lite frånvarande ett tag men på Lördag ska vi kolla på beridna högvakter från hovstallet i stockholm, så himla häftigt!!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?