Vänner är så himla viktiga!!
DATUM: 2013-09-02 | TID: 08:36:01 | KATEGORI: Allmänt

Jag är  en väldigt öppen person, de flesta kan se rakt igenom mig. Om jag mår bra eller dåligt, glad eller ledsen. Men något som får mig att falla pladask är när man känner att man inte duger, man får leta efter andra vänner och allt vad det kan vara. Inte borde få känna sig utanför, kränkt eller på något sätt dåligt bland sitt umgänge. 
 
Inget gör mig argare än när vänner är så taskiga mot varandra då jag själv råkat ut för en del hemska saker. Jag säger då de att det är tur att jag har vänner som alltid kommer finnas där, som förstår när man drar en gräns, som kan ställa upp och säga "nej det där är fel". Det är även tur att jag klarat av hela processen idag och kan lära känna massa nya människor med öppna armar, hade jag inte kunnat gjort det, hade jag nog vart riktigt ensam. Ensam ska ingen behöva vara, men ändå låter ibland folk låta en stackars kille/tjej sitta ensam i matsalen istället för att själv gå dit och äta för ett expempel.
 
 
Vänskap är nog det viktigaste en människa kan behöva för att gå runt och orka med dagen, bara att ha någon att prata och skratta med!
Så tänk på det varje dag- hur är ni mot era vänner? Hur är era vänner mot er? 
- Tänk att allt kan bli bättre, men det är oftast ni som bestämmer- är ni trevliga får man hoppas det är detsamma tillbaka!
 
Ha en bra dag allesammans å  säg nått snällt till varandra.....
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?