GRYMT TRÄNINGSPASS!!
DATUM: 2014-02-01 | TID: 22:16:25 | KATEGORI: Allmänt

Hel grymt träningspass idag med min lilla sparris Fille!! Toksprang 5,5 km på löpbandet i intervaller, arm/biceps och sedan kötta jag igenom 400 situps även om det bara skulle vara 400. SÅ imorgon kör man rycket för att nå veckans mål som är i situps..
Vi glömde stretcha då vi sprang till allrummet å kollade på melodifestivalen så när vi reste oss upp efter en timme var det som två pensionärer på flykt... stela och väldigt ont.. haha;-)
 
Glömde ju berätta tror jag, men igår var vi på bio igår (igen) med "packet". 100 åringen- helt grymt bra, precis så ska jag bli som gammal förutom att döda massa människor då. Haha jag å PV på flykt.. "like the good old times"
 
Máni har vilat sen i Onsdags och ska vila en vecka framåt, det behöver både jag och han i stället för att nöta på en svacka som inte kommer släppa direkt. Hästar är ju trots allt som oss människor. Så efter en veckas vila ska jag rida ut massa och ha otrolig variation och se om motivationen för han kommer tillbaka. Lite för bekväm med livet har han blivit nu, och med en ryttare med höga krav på sig själv- ingen bra kombo:-) MEN vi kommer igen snart!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?