här var man inte aktiv, nej.
DATUM: 2014-02-13 | TID: 12:13:35 | KATEGORI: Allmänt

Hej! Inte bloggat på några dagar, knappt haft internet, mycket att göra och vi håller dessutom på med en ny blogg som vi hoppas få i rullning när den är klar:-)
 
Har hittat en bra metod i ridningen nu med Máni som jag ska fortsätta köra på. Longering 10 minuter som uppvärmning (5min i varje varv) innan ridning, markträning som ridning från marken med en- två handsfattning funkar också otroligt bra innan jag sitter upp. Märkte en väldans skillnad när jag satt upp och skulle börja rida att han hade släppt mer i sidorna, dock så ska den svaga sidan longeras en längre stund än den starka innan uppsittning då vi måste blir bättre på att hålla dem liksidiga.
 
Jätte fin i munnen och ett mjukt stöd till handen, bar sig själv i gångarterna och hittade en fin form i tölten. Vi är på god väg med andra ord, volterna måste vi fortsätta jobba med för dem har börjar "slunkat undan" igen. Mycket tempoväxlingar för snabba bakben och styrketräning kommer det bli för herr M. nu när han bär sig så bra måste vi börja lyfta på hovarna ännu mer å;-) 
 
Igår fyllde min älskade bästa sparris 17 år, även exakt 4 månader som samboos<3 Världens bästa sparris! Så igår kväll beställde vi också biljetter hem, så onsdag v 9 drar vi till Fagersta. Längtar!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?