målet klarat:-)
DATUM: 2014-02-02 | TID: 21:49:31 | KATEGORI: Allmänt

Blir svårt just nu att blogga fler än 1 gång om dagen, har riktigt mycket att stå i och när jag inte har det så tar jag igen missad sömn som behövs.. för vem som helst:-)
 
Ridit min gamla tävlingskompanjon Gambri från Äkrom som jag kvalade med förra året till Lag-SM (blev tyvärr halt). Lika pigg och tickande som jag minns han, den där känslan när man sitter på hästryggen i klockren ökad tölt svischande förbi med majas fina yrpa (dem ska föressten tävla SM iår igen) var så grymt häftigt! För det gällde ju att hänga med i tempot när fille körde framför oss.
 
Annars under dagen har jag hat jour och sista jouradgen är imorgon, kanske ska man då byta ut jour till att gymma på morgonen också då??
Precis kommit ut ur duschen då jag gymmat idag, motivationen var inte lika på topp som den vart under veckan då jag har världens träningsvärk i ben och mage.. Så det blev ett lugnt pass med 30 minuter på crossen, riktigt jobbigt märkte jag när jag tänkte prova fat burning och hamnar på högsta nivån i 26 minuter. hehe:-) Men det gick.
Sedan gjorde ja gmina 200 sista situps för den här veckan och har nu nått mitt mål på 1400 situps! Under denna vecka ha rjag verkligen lärt mig att man kan äta precis som vanligt med lite mer "måtta" så att säga och ändå gå ner i vikt- för denna första vecka har jag tappat -1,5kg:-) bra start.
 
Ska ha ett nytt mål för varje vecka, så ska klura vad det ska vara nästa vecka. Har nått på G men vet inte riktigt än;-) Man vill ju klara det också!
 
Såhär känner jag mig idag.. haha
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?