mycket att stå i
DATUM: 2014-02-05 | TID: 08:19:53 | KATEGORI: Allmänt

Inte gått att ladda upp bilder på några dagar men nu är jag "tillbaka" eller vad man nu säger.
Igår gick vi upp 5-halv 6 och tränade på gymmet, åt frulle och gick till stallet och fixade hästarna innan skolan, bra flyt tycker jag;-)
 
Ridit en massa, bla Valsa i förrgår efter skolan och L.Ymir på lektion igår. Även provridit Majas Fina Yrpa igår som jag ska rida och ta hand om i några dagar, satt uppe på hästryggen och bara log. Man blir lite nervös när andra ser på sin egna häst när någon annan rider och undrar lite vad dem tycker, men fick bara positiv feedback av Maja "nu vet jag varför alla säger vilken fin häst jag har".. vart så glad när hon sa att det såg bra ut. Lite skillnad att gå från Máni till en SM häst.. men oj vad kul det var:-)
 
Idag ska Máni få på sig ny sko/skor, han har sparkat av sig sin här om dagen så dem var snabba att ge oss en tid. Är ju tänkt att han ska ridas idag så det gick ju fort:-) Han har vilat i en vecka nu så jag hoppas vi är lite "back on track"
 
Justeja, har ju fått en ny passhäst också- Isak från Mörtsjö:-)
 


Valsa från Penningby



Nya passhästen Isak från Mörtsjö


Gambri från Äkrom:-)
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?