mysiga ridturer
DATUM: 2014-02-09 | TID: 18:14:49 | KATEGORI: Allmänt

Svårt att hinna med allt man vill om dagarna. Både igår och idag blev det en lång skritt tur på fina hästarna. PV red Máni, jag på Yrpa, Fille på Gimli och idag följde även Jenny med på Greven. 
 
Ikväll fick máni världens lyxigaste goskalas... schamponering och frisering, streching, massage och massa pussar. Önskar en dag att han kan bli min första egen ägda islandshäst, efter alla fina minnen och lärdomar:-)
Han måste putsas extra mycket dessa dagar nu inför modevisningen, jag kommer visa upp från Woolpower och Máni ska visa upp sadlar,, kommer bli jätte roligt. Så blir väl träning på typ Tisdag:-)
 
till veckan får jag ny mobil också, så kanske lite bättre bilder här uppe blir det nog- en note 2 ska "landa" i mina händer. Min iphone är snart stendöd och har nog rekord i sprickor...
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?