slut i kroppen
DATUM: 2014-02-07 | TID: 07:26:46 | KATEGORI: Allmänt

Helt slut i kroppen, det märktes igår när jag skulle försöka gymma efter att ha ridit 4 hästar och sprungit runt med hästar hit och dit. Resten av veckan blir det inget gym.. har så många hästar som ska ridas och kroppen måste få hinna återhämta sig från förra veckan. Verkligen vart 0 motivation och 100% motivation i ridningen.
 
Har tänkt att det är Fredag hela veckan men nu äntligen är det FREDAG:-) Vi ska filma hela helgen är det tänkt, och sedan ska Máni fotas och så ska jag fota J och Greven. Så blir nog kul. Jenny fyller 19 imorgon också så får se vad vi hittar på då.
Många som fyller år efter varandra typ, den 12:e fyller pv år och den 18:e fyller min syster år. Så man har lite att stå i.. å jag och PV kommer nog hem torsdag eller fredag v 9... Längtar:-)))
 
Nej, nu ska jag ner till stallet. Blir clinic halv 9 och titta på unghästarna sedan markträning med hästarna innan bill å bull ska ridas!
En suddig.. bild från igår när jag höll lektion för Jenny som tränar inför sin Spanienresa (praktik).. blev lite sitsträning samt lång och låg form. Máni var faktiskt väldigt duktig och fick helt sjuka sväv där man fick ta i lite från snön:-) kul!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?