bästa hästen
DATUM: 2014-01-15 | TID: 18:50:51 | KATEGORI: Allmänt

Glömt bort bloggen helt totalt, legat utslagen varje dag efter skolan typ. Máni hålls igång av Sanna men ska även börja tränas av Ingrid-Marie så det blir nog bra. Vi har tömkört Máni en gång och igår var första gången med vagn vilket gick toppen, Felicias kommentar (bästa vän) "är du säker på att han inte är inkörd" så idag var vi på't igen och visst gick det bra:-) Var å sjukt kul nu när man inte får eller kan rida!!
 
Idag var jag även i skolan halva förmiddagen bara för jag och Annie som är fritidsledare skulle in på först lunchmöte och sedan iväg på massa ärende som handlade om samma sak. Det var om modevisning till häst med ett företag som vi ska ha dess kläder, så vi diskuterade modeller och själva märket, vilket som ska vara med och i stort sett allt. Sedan fick vi åka till butiken där vi även fick rundvandring i fabriken där hon som vi pratade med visade oss hur kläderna blev till och berättade vart allt kom ifrån osv.
Verkligen jätte spännande:-) Vi fick höra och se lite om deras idéer till den nya kollektionen som kommer som jag dock inte kan säga så mycket mer om. Så detta kommer även jag ha som projektarbete inför estet hästhållning till 3:an, så jag påbörjar den långt innan.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?