Dagen som inte skulle bli sämre?
DATUM: 2014-01-22 | TID: 12:03:36 | KATEGORI: Allmänt

Sitter på mitt rum och tränar in i huvudet inför lektionen jag ska hålla i. Lite nervöst men bara att jag tar det lugnt å andas ska det nog gå bra, har ju gjort detta massvis med gånger och känner mig trygg med det men just att du fått något att träna in är nog det jag tycker är det jobbiga.
 
Fick samtal av min läkare jag hade på akuten, han sa idag att jag inte ska rida på flera veckor upp till månader. Min kommun måste bekräfta och vara beredd att betala för utredningen och röntgen osv, om de inte gör det kanske jag inte kommer kunna rida igen, åtminstonde inte som ja gör idag. Svalde gråten och bröt ihop efteråt. Men imorgon blir det sjukgymnast så vi ska komma överens om något. Pappa sa att jag skulle fortsätta rida efter förmåga men att ta det lugnt, så skenan blir på och vet inte hur det kommer gå att rida med den.. kanske mest i vägen men måste ha den på för annars kommer den inte hålla sig på plats.
 
 
Lyckan i alla fall att på Fredag när jag ska hålla i privat lektion så ska jag upp och skritta lite, för i helgen ska det ju filmas och då måste jag bara bita ihop och rida!
 
Var också ganska väldigt mycket sur igår när jag kom till hagen och slänger en bläng på Máni där hans sista utetäcke är i TVÅ bitar, resten strimlat. moooorr** går inte att laga ihop något heller för det är så förstört som det kan bli. Dyrt med hästar! Fille kom med ett reservtäcke som är för litet för Gimli... chocken som uppstår när hon kommer ut med ett knall lila täcke med ponnysar på.. tror nog jag tappa hakan. NU ser han ut som en riktig liten ponny;-) hahaha... stackars häst!! Bild från idag när lill Máni var med oss på häst vid hand på förmiddagen:-)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?