Ego-Elin 2013- Hejja 2014!!
DATUM: 2014-01-02 | TID: 13:41:58 | KATEGORI: Allmänt

2013 är beräknat som årets "ego" år, haha tyckter det är väldigt roligt! Så här får ni en blick över Elins ego år. -se bilder- Nu blickar vi fram och tar oss an 2014, som för mig kommer bli ett riktigt häst år! Vi planerar resa utomlands med familjen, sen åker jag väl till Norge och sedan ev praktik i Australien, Tyskland eller på Island oavsett om jag får stipendium eller ej. Jag ska bara våga flyga också hehe:-)
 
Jag och Máni ska starta våran första tävling ihop (är det tänkt) och satsa på fyrgången. Vi ska fortsätta utvecklas ihop. Han ska köras in är det också tänkt och fortsätt utveckling från marken, vi strävar mot nya utmaningar. Vi ska börja utnyttja passbanan till flagglopp och ha jäkla kul (kanske satsning på uppsning på julshowen;) ).. alltså en satsning på en riktigt trevlig allroundhäst och ut på lite tävlingar. Funkar allt bra med tölten och så ska vi även börja rida för Gummi och börja träna på passen. Blir även jobb hos Marica Westerholm, kommer bli en grym sommar!  SM går av stapeln på hemmaplan iår, här uppe på Wången. Wången ska även försöka komma med till horse show och Friends arena! På höst terminen ska vi rida in hästar, mycket unghäst träning vilket jag kommer hålla på med under hela året (inte bara under den tiden på skolan). 
 
Mycket som händer med många möjligheter, kommer som sagt att bli så grymt bra år. Eller snarare, Det blir vad man gör det till! Jag har hästarna och världens bästa kille vid min sida som jag älskar mer för varje dag som går<3 Ser inte hur det här året ska bli dåligt?
 
 

♥ SKRIVET AV kakan

omg, din stil är awesome!!!!

Svar: ååh tack, vad glad jag blir:-)
elin eriksson

DATUM: 2014-01-05 | TID: 14:46:15



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?