fit med PT-BOBBO
DATUM: 2014-01-28 | TID: 08:13:42 | KATEGORI: Allmänt

Igår var andra dagen på gymmet, hade myycket mer motivation och när jag kommit upp till 100 situps igen (100 per dag, tot. 200 på 2 dagar osv) på kändes det hur lätt som helst, skulle kunna gjort några hundra till.. skämt å sido.Hade min grymma PT-bobbo släpandes upp halv 9 på kvällen och min norsk till granne kom också med.
 
Men idag blir det desvärre sista dagen med PT-bobbo för sen drar hon till stockholm, hem till skåne och iväg på praktik under sisådär 2 månader:-( Förövrigt så sprack jag 5:2 dieten igår, klarar inte av det och kroppen sa ifrån- i need fooood! Så åkte och handla igår, vi satsat på mat å träning.. bort med fastadagar.
 
Även första lektionspasset för mig i ridningen på huuuur länge som helst i em. Tror jag skulle få rida Thengill som är en super snäll häst, blir bra start ifall att skenan blir ivägen och jag får rida med "balansen" istället;-) går nog bra. Máni ska också ridas för igår fick lillen vila
 
Hehe borde byta namn till "fullt upp all day-everyday-Elin"
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?