godkänd!:-)
DATUM: 2014-01-22 | TID: 17:46:58 | KATEGORI: Allmänt

Höll i egen lektionidag och fick godkänt. Första lektionen känns skönt att ha avklarat men några kvar! Hade ridvägar för barn.
Nästa gång blir det halt för ungdomar i skritt och trav, lite nervöst varje gång är det allt när sin lärare sitter där och noterar men kände mig rätt lugn. Har ju gjort detta bra många gånger nu. På Fredag blir det privat lektion som jag ska hålla varje vecka för att hjälpa en inför sin utlands praktik i Spanien på ett ridställe samt att jag får träna på att hålla i lektioner. Det är faktiskt väldigt roligt och man utvecklas så mycket:-)
 
I helgen blir det juj som sagt ridning då det ska filmas, dock bara på Lördag tror jag. På Söndag ska Máni köras på banan med några kompisar, har slagit vad med PV om att jag kan få Máni att trava bättre än vad han kunde i Söndags. Så lär väl gå med huvudet högt ett tag till;-) HAha jag är ju sån att så fort jag har bestämt mig för något så ska jag hålla det och bevisa det... vi ska köra med några kompisar så han får ligga innerst då han gärna vill hoppa upp mot bygget både i vagn och från ryggen på långsidan vid passbygget. Väldigt fult gjort när han gör så, men samtidigt är det enda man kan göra att försöka andas och få han förstå att det är fel. Dem skulle nästan sätta band upp dit så dem inte kan ta sig uppåt.
 
Var och pussade på Máni när jag och PV tog in han och fixade i stallet, det är helt sjukt vad mycket jag tycker om den hästen. Hur kan man inte? världens finaste, gladaste och gosigaste MÁNI<3
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?