Ja men då kör vi igen då.
DATUM: 2014-01-27 | TID: 08:18:44 | KATEGORI: Allmänt

Det sägs att den första upp till 2 veckor är dem jobbigaste. Första fasta dagen idag, alltså äta totalt 500 kcal delat på två gånger under en dag med nio timmar emellan (250kcal, lunch första och 9 timmar efter som kvällsmat sista). Har skola fram till 4 med enbart lektioner men underlättar lite att vi fick en sovmorgon idag.. eller ja, chilltimmar då jag är uppe sen länge sen och gjort klart i stallet.
 
Máni ska ridas efter skolan, blir nog i ridhuset då han gått ganska mycket på raksträckor nu. Min lilla klippa<3 Och ikväll blir det repris med min PT-bobbo Selina på gymmet.. fördelen med att ha gym utanför dörren och några meter ifrån 24/7 är ganska chill... vårt egna lilla Wången gym är ganska grymt de å. Men känner att jag nog kommer vara som en svag mask, fasta dag och fullt igång. Hmm, kommer bli tufft.
 
Favoritbild i respris på min röda springare!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?