lite extra glad är man allt:-)
DATUM: 2014-01-24 | TID: 10:54:52 | KATEGORI: Allmänt

Idag är jag extra glad! Fick inte rida på lektion idag, ska börja nästa vecka men ska dock upp på världens finaste hästrygg idag. Prova rida Máni som jag längtat varje dag till!! Helt sjukt vad jag är laddad!!
 
Klockan 1 blir det möte om marknadsföring inför årets SM. Sen ska jag försöka ta mig till Nälden och hämta ut en låda från Junkyard som var på några kilon hehe, och så har också Mánis nya vintertäcke kommit så ska hämta ut det också. En riktigt bra Fredag- hoppas bara att jag kommer in:-) Kul att båda leveranserna kom samtidigt så både jag och Máni får en extra bra dag.
 
Bild från imorse, underbar utsikt från cafeterian i skolan:-)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?