mikkkkket glá
DATUM: 2014-01-24 | TID: 21:34:53 | KATEGORI: Allmänt

Länge sen jag kände mig såhär GLAD! Red på Máni lite idag och bara kände efter först i ridhuset. Gick väldigt bra, lite ont bara i traven men ojj så fin han kändes.. töltade så fint i form så jag drog med mig PV utanför och drog några vändor i tölt och bara log. Kände mig så lycklig:-)
 
Bättre blev dagen när vi hade möte inför SM om Wången marknadsföring med lite fika och roliga disskutioner.
 
Men ännu bäst blev det när vi åkte in till Nälden och hämtade ut 2 feta paket. Ena med Mánis nya täcke i och det andra fyllt med saker från Junkyard- SUPER NÖJD OCH SUPER GLAD:-)
Så imorgon invigs både täcket och lite nya kläder on the way to Ö-sund.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?