Ny hagkompis:-)
DATUM: 2014-01-21 | TID: 12:53:07 | KATEGORI: Allmänt

Strålande dag!! Ska snart ned till skolan igen och kolla på när klasskamraterna rider för fulla muggar, som jag längtar att sitta på hästryggen igen men nästa vecka är jag upp back on track, iaf på lektionerna:-) Känns grymt bra, eller ner- väldigt super duper kalasbra.
 
Máni ska köras idag är det tänkt, men få se om Pv hinner det annars får jag kolla med min homie.
Hade gått super bra att rida han igår och Ingrid- Marie är SÅ duktig, det är så kul att se han gå så fint och när allt bara klickar så man verkligen får uppleva och vilken snäll, rolig och fantastisk häst han är att rida. Det jag saknar<3
 
Ny hagkompis fick han igår också, dem är ju så söta så man smälter. Máni och Gimli tycker riktigt mycket om varandra, kanske lite för mycket;-)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?