Ny hårfärg snart
DATUM: 2014-01-08 | TID: 07:00:00 | KATEGORI: Allmänt

Igår när vi var in till Östersund köpte jag äntligen hårfärg. Efter ca 1 år med rött hår i olika nyanser är det med glädje att färga det brunt, blir toppen till löshåret. Gillar rött otroligt mycket men samtidigt har det vart väldigt jobbigt att hålla det rött och färga en massa hela tiden, så nu när jag verkligen inte orkat brytt mig i det så har det skiftat i typ onrange/lila, haha.
 
Längtar tills jag får visa er mig i fin brun färg, var hur länge sen som helst!
 
Bild från olika fotograferingar:-)
 
 
 

♥ SKRIVET AV Ronja

Gud vilka mysiga bilder :D

Svar: Tack:-)
elin eriksson

DATUM: 2014-01-08 | TID: 18:43:33
BLOGG/HEMSIDA: http://rustandstardust.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?