så himla glad<3
DATUM: 2014-01-17 | TID: 09:55:29 | KATEGORI: Allmänt

Var så glad över att få pyssla om goaste hästen igår, stod hur länge som helst och borsta, schamponerade och masserade. Hade en väldigt trött häst som hängde med hela huvudet på axeln och läppen helt slapp, haha någon som tyckte om det tror jag:-)
 
Planen för idag är att Máni ska köras på banan för första gången, vi ska köra tillsammans med bästa fille och Gimli. Är lite nervös då vi bara skrittat från och till ridhuset-stallet i vagn utomhus, men det kommer nog gå bra. Jag blir så himla glad över att bara ens pyssla om honom nu när jag inte kan rida och ÄNNU gladare när jag kan köra honom.. då kan vi iaf göra något. Men nästa vecka tänkte jag försöka komma upp i sadeln. Längtar otroligt mycket!!:-) Just nu hålls knät på plats med hjälp av en skena, kommer nog dock få byta till den stora skenan iaf innan ev operation men vi får hoppas på det bästa!!
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?