Så roligt med hästar!!
DATUM: 2014-01-26 | TID: 18:36:06 | KATEGORI: Allmänt

åhåå vilken hel grym helg som fortsatte denna Söndag å. Red först två hästar ute på travbanan, S.Ymir och L.Ymir, riktigt roligt och så grymt roligt att rida.. skulle lätt kunna gjort det en hel dag häst efter häst. Kanske märks lite väl att jag tar vara på all tid med hästarna och rider nu när jag "kan". (får ju dock egentligen inte)
 
Efter det så körde jag Máni 4 varv på banan med Selina, Jenny å PV. Var lite nervös då jag själv skulle sitta bakom men han var duktig å vi hade grimskaft och ledde från Expander så Máni kunde få hjälp i början att svänga och hålla sig där han skulle. Vart lite tölt och galopp här å där men annrs höll han traven bra. Var mycket nöjd:-)
Så PV lär väl höra det här länge att han förlorade vadet, även om han är grymt jävla duktig på att köra häst så är islandshästar långt ifrån travhästar oavsett om man kör eller inte... speciellt en femgångare. Man lär ha känsla för det haha.
 
Efter att hästarna blivit tränade så var det dax för oss själva att bli tränade.. vart en bra jäkla runda på gymmet och PT-bobbo levererade så min kropp känns som en försummen mask just nu!! Bara på't igen imorgon, första 5:2 å kalori dagen har gått bra men imorgon är det första fasta dagen å fortsatt träning. Kulkul:-)
 
Snart ner å ta in Máni som gjort vart kämpe duktig idag.. förtjänar EXTRA mycket ompyssling!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?