Snälla smärta försvinn!!
DATUM: 2014-01-02 | TID: 10:31:43 | KATEGORI: Allmänt

Godmorgon! Har ingen motivation alls till att blogga, kan vara för att jag inte mår så bra. Kunde knappt dra mig ur sängen imorse, men gjorde lite gott å få pussa på min prins nere i stallet<3 Hade tänkt rida ut en sväng på han, sista lugna veckan så han ska ridas lite mer inför upptrappningen sen är det slut på slappheten för oss. Ska bli så spännande att se hur det kommer gå det här året. Tänkte anmäla oss till några tävlingar men det får nog vänta för vet inte hur det ser ut i sommar, har ju fått jobb hos Marica.
 
Ta och trycka i mig lite tabletter och sen sova lite, önskar jag kunde gräva ned mig låångt under jorden och inte komma upp igen:-))) positiva Elin på G haha!
 
Här är föressten en del av vad som kommer infinna sig i Junkyard paketet:-) 

 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?