Tajt Onsdag
DATUM: 2014-01-08 | TID: 12:06:21 | KATEGORI: Allmänt

Mycket som står på "schemat" idag, har för det mesta en massa måsten att göra. Gick på min jour igår vilket betyder att jag var uppe vid 6-tiden imorse i islandsstallet. Min bästa PV tog Máni imorse, världens bästa! Så kunde gå till skolan direkt efter utan stress.
Lektioner hela fm och om en timme har vi ridlektion, känner mig sjukt taggad och redo. Blir väl att rida skolhäst så ska Máni ridas efter middagen, han ska ridas ute och ha lite kul på banan:-) Sen har jag ju fått en ny passhäst som jag tar in vid lunch och på em fixar man spån och borstar/pysslar om hästen som för övrigt är skolhäst och heter Sól. Så det ska göras i em också innan Máni rids. 
 
Vi hann ju inte gymma igår så vi tänkte göra det idag, men har så fullt upp att det nog inte hinns med idag. Vi får se. Hårfärgning, fixning av naglar och kvälls fodring av hästar. Min Onsdag blir väldigt tajt!
 
Även pratat med Svärdan idag, ska bli så spännande nu när Máni ska köras in.. kan knappt vänta. Är som ett litet barn på julafton. Nu kan vi snart kryssa över nästan alla "must do-list" och kalla oss riktiga allround partners.
Detta har jag kvar som jag vill få gjort:
-Köra in Máni
-Bågskytte från häst
-Flagglopp på tid
 
Som sagt- vi ska bli bäst på ALLT! Annie har även en massa idéer som hon kommit med som förslag inför våran uppvisning för att se om vi får vara med i Frends Arena, hoppas, det skulle vara så mäktigt:-)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?