Tillbaka till tomheten:-)
DATUM: 2014-01-01 | TID: 16:19:25 | KATEGORI: Allmänt

Hej gott folk! Haft en bra nyår? Själv åkte jag från skogarna till ännu längre ut bland skogarna till Järpen till min fina vän Fille. Vart 3 rätters, massa gottis och dricka. Grannarna sköt fyverkerier för fullt (haha trodde inte det hände mitt ute i ingenstans). Hur som helst så slapp jag ju vara helt ensam.
 
Imorse fick jag min första sovmorgon på en hel termin, om inte mer än så. Vi fixade åt smådjuren, lunchade åt hästarna och lite sånt under dagen. Så sköt vi bågskytte.. haha grymt svårt när det var första gången men Fille verkat ha tränat en del inför att göra det på hästen. Kan ju dock säga att jag gav henne storstryk.. hehe ;-)
Kom tillbaka till Wången för ett tag sen så då mockade jag och fixade allt åt Máni sen fick han komma in. Så har precis kommit ur duschen och installerat om mig igen till ett tomt hus.
 
2 bilder från imorse.-)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?