träning för både djur och människa!
DATUM: 2014-01-07 | TID: 12:54:30 | KATEGORI: Allmänt

Precis bytt om och går med skönaste t-shirten -Wången-, snart dax för ridlektion. Ingen aning om jag ska rida skolhäst eller Máni. Det visar sig väl:-)
Jag är nog för övrigt den enda som tycker att det är kul att skolan börjat, men efter att ha vart själv på hela skolan under hela lovet så känns det skönt med lite civilisation och folk man kan skratta med. Till och med matten var kul idag, så vi får väl se hur länge det här håller. 

På dagens "schema" står det ridning, ridning och träning på gymmet. Om djuren ska få hårdare träning måste vi ju känna hur det är för dem att gå jobbpass, det känns i alla fall bättre om jag tänker så. Så träningstips, träningskläder och en massa kul kommer börja komma upp igen. Fått kommentarer om att det vart saknat, så nu kör vi:-) Gymmet ligger precis ovanför mitt hus, alltså i nästa hus, glädjen i att ha ett eget gym där man kan träna hur ofta och när man vill på dygnet (nästan iaf). Ikväll blir det #WångensGym
 
 

♥ SKRIVET AV Josefin M

älskar ditt hårC:

DATUM: 2014-01-07 | TID: 15:35:24
♥ SKRIVET AV http://swagstyle.blogg.se/

vad fin du är utan smink (jätte fin med ocksåå!!!)

Svar: Men tack!:)
elin eriksson

DATUM: 2014-01-07 | TID: 19:22:03
BLOGG/HEMSIDA: http://swagstyle.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?