Tur man har en glad häst<3
DATUM: 2014-01-03 | TID: 15:09:55 | KATEGORI: Allmänt

Ingen motivation ALLS:-( Ridit ut en härlig sväng på min prins idag, gick ruskigt bra som dem senaste gångerna. Imorgon får han vila för nästa vecka sätter vi igång med tränings schemat. Ska bli så roligt att få vara med och fortsätta utvecklas med Máni, finaste hästen.
Kom ihåg när jag tog med han upp till Wången och jag grät till en av mina bästa kompisar och undrade vad jag gett mig in på. Inte över att jag inte tyckte om Máni eller så, mer att varje ridpass kände jag mig som världens dåligaste ryttare och tyckte jag inte kunde lösa problemen. Var inte alls kul att ringa/messa hans ägare och säga att det inte går bra. Men idag kan jag ju säga att det sista jag vill är att lämna tillbaka prinsen, det här har varit en väldigt lärorik upplevelse och väldigt roligt att Máni inte var helt utvecklad så jag får lite att jobba med och utvecklas som ryttare mer. DET är jätte roligt:-) Máni är den gladaste, positiva och nyfikna häst jag mött helt ärligt och jag har lärt mig grymt mycket under den termin som vart!
 
Var skönt att komma ut en sväng och få lite frisk luft. När jag mår mindre bra så har jag verkligen inte någon motivations till något alls, blir en isolerad koala haha. Det här är inte ens roligt längre. Jaja, jag har dåligt immunförsvar men det ska bli en klar förbättring detta år. Med lite vilja går allt.-) 
 
 
 

♥ SKRIVET AV LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fina bilder!

Svar: Tack!:-)
elin eriksson

DATUM: 2014-01-03 | TID: 19:05:03
BLOGG/HEMSIDA: http://babustylee.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?