Vi hörs.
DATUM: 2014-01-03 | TID: 20:50:06 | KATEGORI: Allmänt

Trodde det var Lördag idag? Men insåg nyss att det är ju bara Fredag, så Máni ska inte alls vila imorgon utan rids ut en dag till på. Så mysigt, vad skulle jag göra utan min prins vissa dagar?<3
 
Låter nog bloggen ta lite helgvila, dels för att jag inte alls mår bra och känner mig ganska ledsen. Det sista jag känner för nu är att blogga. På Tisdag drar skolan igång, då är det bara att kämpa om på ny kula!
 
Så ha en trevlig helg så hörs vi.
 
 

♥ SKRIVET AV vanja

vilken fin blogg :)

Svar: åh tack!!:-)
elin eriksson

DATUM: 2014-01-05 | TID: 12:34:45
BLOGG/HEMSIDA: http://vvanja.blogg.se
♥ SKRIVET AV JoJo

Älskar den känslan, när huvudet är före tiden lite. Värre när det är tvärtom! Haha :)

Svar: Haha ja verkligen, man får väl se det på den positiva sidan:-)
elin eriksson

DATUM: 2014-01-05 | TID: 12:38:09
BLOGG/HEMSIDA: http://fixingyou.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?