Vill ju så gärna...
DATUM: 2014-01-13 | TID: 15:43:12 | KATEGORI: Allmänt

Ingen skola idag, sov istället i 13½ timme. Máni har blivit skodd idag och ett paket nere i luckan väntar, iih hoppas det är från Junkyard!! Jag är så sjukt ridsugen, gråter inombords. Máni ska ridas idag av Sanna, åååh hon är verkligen min guldklippa. Har verkligen svårt för att fråga om hjälp men Sanna läser nästan av mig utanpå å in. Jag är så tacksam att jag har henne!!
 
Facebook statusen igår löd såhär "Svullet och färgat knä. Måste ev opereras å få plattor som håller allt på plats, tappat sidrörelsen högre upp nu så från foten upp. Förhoppningsvis går det med enbart sjukgymnast, vi skulle Hoppas på att komma upp i sadeln igen som vanligt. Gråter inombords och pussar på Máni varje dag:"("
 
kan inte ens förklara hur gärna jag vill rida, så jobbigt att gå ned till stallet och pussa på hästen, stå och gosa men inte kunna göra något mer. I slutet av veckan eller nästa vecka kanske jag åtminstonde kan sitta upp och bli ledd. Vi får se, får eller kan ju egentligen inte rida:-p
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?